niedziela, 16 czerwca 2013

"Zostańmy Przyjaciółmi"

"Zostańmy Przyjaciółmi" - najgorsze słowa jakie chłopak może usłyszeć od dziewczyny. W tym jednym momencie, wszystko, co sobie wyobrażał, o czym marzył - pryska... Kiedy układał sobie w głowie rozmowę z Nią, przygotowywał się na to gorsze, że usłyszy "Nic z tego nie będzie". Lepsze to, niż usłyszeć słowa podane wyżej. Dziewczyno, czy ty myślisz, że pomożesz tym Jemu? Nie. On to przeżyje bardziej, niż byś mu powiedziała oschle, że nie ma mowy, że coś będzie... Udawana przyjaźń... Kolejny wynalazek XXI wieku... Same Pomyślcie, jak wtedy On się poczuje? Spławiony, odrzucony, nic nie znaczący. Jak to mówią "lepsza najgorsza prawda, niż kłamstwo". Ja wiem, że Wy nie chcecie źle, ale uwierzcie, czasem Wasze słowa mogą sprawić, że zryjecie komuś banie. Chłopak po usłyszeniu takich słów wraca wieczorem do domu, kładzie się do łóżka, i pół nocy nie śpi i rozmyśla, gdzie zrobił błąd... Na codzień faceci zakładają maski, pokazują, że są twardzi. Ale uwierzcie, Oni też mają uczucia, i tak samo jak Wy, potrafią kochać, płakać, tęsknić. I także chcą być kochani... Dlatego zawsze mówcie, co myślicie, nie próbujecie być miłe, tylko w takiej sytuacji, gdy prowadzicie poważną rozmowę z chłopakiem. Po prostu powiedzcie co czujecie...

2 komentarze:

  1. Dotychczas myślałam, że to uczucie jednostronne. Chłopak jest twardy, nie cierpi, jego złamane serce nie dotyczy. On to olewa "laska nie chciała jej sprawa". Widzę jednak, że to działa troszkę inaczej, Wy też czujecie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba twój blog.Na pewno będę tu częściej wpadać.Poruszasz bardzo ważne tematy życiowe.I do tego ciekawie o nich piszesz.Jednak czemu zwalasz wszystko na dziewczyny?To samo odpowiedział mi mój "przyjaciel" gdy wyznałam mu swoje uczucia.

    OdpowiedzUsuń